tollarbus

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Monica Englund - 29 mars 2015 15:46

Ja så känns det o så är det väl,fortfarande lätt att man blir lite nedslagen men nää inte som förr utan bara lite o sen borsta av sig o vara igång igen:-)
Busan har börjat löpa o jag känner mig lite krasslig i halsen o det räckte för en halv dags depp men sen gick jag ut o pillade med vårat fotgående o då kändes det lite bättre igen :-)
Busan vill jobba o hittar rätt position allt lättare 'jubel' :-)
Vi pillar med lägganden o ställande för att få fart o fläkt vill ha attityd o snabbhet o fullständigt fokus hos oss båda,mitt största problem mitt i allt är jag. Jag är den svagaste länken och måste känna mig mycket bättre o duktigare,lätt att falla tillbaka i det där att jag haft tur eller att banan varit så lätt därför det gått bra. Vet ju hur mycket jag tränat mina hundar o vad vi faktiskt kämpat för våra titlar o ingen annan har varit speciellt närvarande när vi tränat annat än ett fåtal gånger o den som påstår att vi bara hade tur i linköping har fel,det vet jag men ibland blir det någon annan säger sant så lätt.

Är det någon som tror att turen gör att man på två dagar med 2 starter per hund och dag får 3 godkända rundor och valde bryta en med ena hunden och 3 godkända o en retligt 69 p med den andra hunden. Den förstnämnda ansåg jag inte ens startklar o hade tänkt stryka blev mäkta förvånad över vår prestation,önskar bara jag kunde glatt mig mer åt mina hundar sista rallytitlar o inte tänka att allt bara var tur....

Visst turen att ha tränat bra gjorde att vi hade tur :-) dags att tänka logiskt o tillåta sig tycka man är bra....

Mmmm vad gott med yoghurt säger Busan :-))

Ovido - Quiz & Flashcards