tollarbus

Alla inlägg under augusti 2013

Av Monica Englund - 8 augusti 2013 10:25

Inne på de sista semesterdagarna :-( varför är den inte längre än 4 veckor.. Denna vecka har ju inte gubben semester så jag roar mig mest med mina hundar så blev det en minigolfrunda med vännerna,kul men vad ringrostig man är..
På morgonen har jag powerwalkat så gott det går med trötta hundar.. Men vi måste vänja oss så vi orkar upp för tidiga promenader under 4 veckor i höst när vi är påtvingade dagtidsarbete pga stort renoverings stopp på jobbet men då måste vi ju ut redan 5.30 för att jag ska hinna o vi är vana att gå runt 9 så det blir jobbig,speciellt för Tolla som helst sover till 11...
Så till semestern,efter nästan 2 veckor på Öland for vi hem några dar o åkte till Gränna några dagar sedan. Sol har vi haft gott om i år:-)

Skapa flashcards