tollarbus

Alla inlägg under juni 2016

Av Monica Englund - 28 juni 2016 17:54

Tänk vad fort tiden går,helt otroligt...
Busan är fortfarande pigg rask o frisk,med på alla bus o roligheter vi hittar på :-)
Idag blev det glasskalas på förmiddagen innan jag åkte till jobbet,då såg det ut såhär

Busan äter på sitt sätt o Tolla äter som ingen annan :-) blir låååång tunga mellan varven :-)

Av Monica Englund - 16 juni 2016 23:15

Det här förbenade huvudet bara bråkar nu :-( på mindre än två veckor har jag haft två tokutbrott av migrän men kräkningar. Det gör så ont i huvudet o så kräkas galla det gör åxå ont... När det var som värst i tisdags natt önskade jag tillomed att få dö,då kan du tänka dig att det gör ont...
Det förstör ju så mycket tid o denna gång har orken åxå försvunnit,har svårt att äta o känner mig svag o det gör mig ledsen. Har ju så länge jobbat för att må bättre i både kropp o själ,var på god väg o så poff kommer migränen tillbaka värre än någonsin. Jag som borde vara ute o gå o jogga på morgnarna har inte kommit ut ordentligt på fyra dygn o förra veckan hann jag med en 7 km som längst bara o då var 2 km med Tolla snos. Var ju kaotiskt med studentpojke jobb o allt annat men nu blir det ju lite lugnare,längtar till midsommar som ju faktiskt kan firas ytterligare ett år för både jag o gubben har frivecka :-)
Blir Gränna i husbilen utan barn men med vovvar :-) mysigt :-)

Imorgon ska vovvarna o jag åka o hälsa på en semestervikarie vi hade på jobbet gör ett par år sedan o hennes vovve o bäbis, ska bli roligt det med :-)
Hoppas bara den jäkla migränen håller sig borta nu....

Skapa flashcards