tollarbus

Alla inlägg under maj 2015

Av Monica Englund - 12 maj 2015 21:41

Inte blev det som tänkt men kunde iallafall åka dit o starta men mest powerwalk blev det,en besvikelse men vi var ju där.
Pernilla o Kirra gjorde ett superlopp :-) kom in på 23.48 o blev 4a :-) hur bra som helst!

Jag o Busan kom inte under 40 minuter som mitt mål var utan 45.18 bidde det,med tanke på omständigheterna är det okey o jag jobbar vidare på må bra året med mycket powerwalk o cykling nu,joggingen sliter på min kropp eftersom jag är så tung så det får vänta lite nu.

En bild på mig o B på hundlöpet

Av Monica Englund - 6 maj 2015 09:19

Ja den har bråkat med mig flera dagar :-( ont har jag ju alltid men inte så här....Kommer strålningar ner mot benen som inte bär då,fyy det är inte rättvist :-( på söndag är hundlöpet vilket är ett av mina mål denna vår,starta o inte komma sist :-)
Hoppas fortfarande på att det ska gå!!

Busan o jag åkte på tävling i söndags trots min rygg o har mycket att träna på till nästa gång. Det handlar mest om mig o min attityd.... Blev så jävla nervös att B blev det o alla mina försök att belöna upp henne blev katastrof o hon blev avståndstagande till mig.
Efter lite surr med ett par vänner och youtubande har jag hittat samma förebild i lydnad som i rallyn, Sandra Beijer o Lystra!! Busan verkar ju tycka moment funkar som belöning i rallyn så vi provar det i lydnaden också mellan momenten.
Att träningstävla gick ju bra o det var nog en ynka korvbit mellan momenten som gjorde susen..
Har till den 23 på mig att träna o prova mig fram men först måste vi få till den säkra attityden på plan ordentligt för den var osäker även vid gårdagens träning så bollar o springa blev det då.

Tips trix o mer Youtube tips mottages tacksamt :-)

Skapa flashcards