tollarbus

Alla inlägg under september 2016

Av Monica Englund - 16 september 2016 19:30

Operationen av Tolla gick bra :-) är så otroligt glad åt det.... Ännu gladare att hon nu två dygn senare verkar må bättre än på väldigt länge och mest är irriterad på tratten och att hon är kopplad hela tiden ute...
Såret är 10-12 cm långt och ser bra ut,inte något irriterat alls, må det fortsätta så här :-))

Av Monica Englund - 6 september 2016 08:31

Fick tid hos vetrinär igår,ett två timmar långt besök med mycket tårar och något stort att gå igenom o fatta beslut om :-(.
Tolla har en stor massiv urinsten som ger kronisk urinvägsinfektion, operation och en månads läktid är vad som krävs.
Tolla 9 år har artros i sina framben och juverknölar. Juver och lungor röntgade och det ser bra ut och hindrar inte operation. hela beslutet är nu mitt!!
Har grubblat hela natten och tack vare min stora snälla pojke som lovat hjälpa till med pengar om det behövs har jag beslutat mig för att vi opererar. Jag är inte beredd att släppa henne ännu och absolut inte för en jävla stenjävel.....
Rätt eller fel, så får det bli....

Finaste Tollabolla :-)

Av Monica Englund - 4 september 2016 13:18

Idag var sista dagen med nya medicinen till Tolla o planen bar att hon nu skulle må bra.....
Istället rinner mina tårar,hon kissade blod idag igen :-(.
Men hon har ju fått rätt medicin? Vad är det nu som är galet??
Imorgon bitti är det jag som ringer vet igen, min lilla skrutta :-(

Ovido - Quiz & Flashcards