tollarbus

Alla inlägg under juli 2013

Av Monica Englund - 21 juli 2013 08:07

Idag blir Tolla min 6 år!!! Vart hundan tog de åren vägen??
Det ska firas med bad o glass på saxnäs camping i Öland:-)

Av Monica Englund - 14 juli 2013 23:13

Ja idag 15.30 stämplade jag ut o cyklade hem det fortaste jag kunde för att hjälpa till att packa husbilen:-)
Nu står den nästan redo för att åka till Öland där vi tänker spendera 2 veckor:-) härligt!!
Sol bad slappa och så smyga in några små träningspass på promenaderna, häärligt:-)

Av Monica Englund - 8 juli 2013 22:29

Att hitta en ny 'sport' eller motionsform... Tack vare min downhill åkande väninna Pernilla har jag äntligen gjort slag i saken o börjat cykla i skogen o tycker det är skitballt:-). Idag efter jobbet tog jag Busan i kopplet o cyklade den dryga kilometern till skogen släppte henne lös o rejsade(i kärringfart med dålig balans)genom skogen ca 3 km sen rast o Busan simmade lite i Glan o vi drack lite vatten sen styrde vi kosan hemmåt:-)
Väl hemma blev det till att bada hundar o nu ligger jag härligt trött o ska försöka sova så man orkar med den tidiga morgonen i morgon på jobbet.. Men bara 6 arbetsdagar kvar till semester:-)) i morgon är det Tollas tur med lite egentid med matte:-))

Ovido - Quiz & Flashcards