tollarbus

Alla inlägg den 5 augusti 2015

Av Monica Englund - 5 augusti 2015 09:31

Blivit rätt nere av detta med Tolla och det har gjort att min lilla Busan har fått stå lite åt sidan:-(
Eftersom jag var så mycket ensam de första dagarna så var det grubbel grubbel och inte så mycket mat att hjärnan grubblade annat än skit.. Försöker tänka på allt nu,Tolla är förståss prio 1 men en rolig promenad med mycket spring till Busan och mat i mattes mage också,blir så mycket bättre matte då.
Igår efter läkarbesöket med Tolla fick jag med mig Tobias till ågelsjön på promenad,gissa om Busan gillade det :-) springa bära pinnar busa med Tobbe och simma lite vilket hon älskar. En tur både Busan o jag behövde,så skönt när barnen ställer upp o glädjer sin mamma o vovvarna litegrann.

Natten har varit ganska sömnlös tyvärr,Tolla springer runt o skakar på huvudet så örat blödde,tänk om hon inte hade tratten på,då skulle det nog spruta blod som hon tränar för att få klia på det,stackars liten.
Nu ska vi åka till grebys motionsspår och låta Tolla gå med runt,kommer väl bli uttittad i tratten men det bjuder vi på,hon behöver snufsa runt nåt annat än tomten o kvarteret nu...

Ovido - Quiz & Flashcards