tollarbus

Alla inlägg den 24 maj 2016

Av Monica Englund - 24 maj 2016 22:51

Maj är visst en enda känslobergodalbana...
Lycka för att Busan o jag flåsar på o har kul med att träna lydnad,framsteg i linförigheten o det gör mig så lycklig :-) börjar få ordning på mina fötter o B svarar mycket positivt på det :-)
Ledsen för att min älskade Tolla verkar bli sämre allt för fort :-( min lilla älskade glädjespridare som lyser som en sol när hon får träna lite fotgående med rallymoment :-) önskar det gick att göra mer än rehaba o medicinera.

Dessutom är det snart dags för mellanpojken att springa ut,gymnasietiden är slut men han har ju jobb :-) det är lycka :-) min slitvargar är lärling som ställningsbyggare och blir fast på det företaget,dessutom stortrivs han :-)

Stora grabben jobbar åxå men ligger borta i veckorna, jobbar bara nätter o kommer hem i helgerna. Ett riktigt bra jobb tycker han o stortrivs o lär sig massor :-) det är ännu mera lycka :-)

Hmm inte så mycket bergodalbana kanske men allt grusas av min oro för Tolla och min jäkla ormfobi :-( de jäklar finns visst i massor i år :-( att inte tycka om orm o vara rädd är sunt MEN inte sunt när tanken på dem får en att välja bort skogen som man älskar mot asfalten som dessutom förstör min Tolla. Men imorgon ska vi allt ut i skogen för då har vi sällskap :-))

Ovido - Quiz & Flashcards