tollarbus

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Monica Englund - 11 mars 2016 16:53

Ja o så lite tårar :-(
Tolla har jag inte varit riktigt nöjd med ett tag utan haft på känn att något inte stämmer,lite diffust men nu tyvärr är hon halt :-(
Marie söderström klämde o kände på henne i onsdags o kunde konstatera att tårna gör ont och benen känns sämre i ryggen har hon ett parti som tar överbelastning. Vad göra?? Jo som förut simma så ofta vi kan stretcha o massera lite försiktigt inte låta henne gå upp i vikt,inga nyheter altså förutom att försöka minimera asfalt(redan gjort) och grusväg o föredra skog(ej stig) o det gör vi till viss del innan åxå.
Det kommer komma i 'skov' sämre perioder och dagen efter besöket kom en sån,ville inte stödja på höger fram så nu öppnade vi burken rimadyl som vi haft i beredskap sedan diagnosen (okt 2014) men klarat oss utan. På måndag ringer jag för att rådgöra med min veterinär.

Spelar ingen roll hur väl jag vet att det kommer att hända o att jag borde vara tacksam att hon klarat sig så bra som hon gjort,jag känner mig helt krossad idag :-(

Ovido - Quiz & Flashcards