tollarbus

Alla inlägg den 24 december 2015

Av Monica Englund - 24 december 2015 09:28

Uppe med tuppen o ge sig iväg o jobba,när jag sen går hem ska gubben börja o jobbar hele kvällen,det var den julafton det... Tur jag har mina grabbar o vovvar hemma o mysa med. Blir väl sätta sig vid tvn eller kanske köra ett pass på motionscykeln så man kan äta en knäck med gott samvete :-)
Häromdagen var jag o Busan hos Pernilla o hon lät mig inte komma så lindrigt undan (det vill jag inte heller) sisådär en 6.5 km ibland med en taggad Kirra i drag o mycket uppförsbacke som vanligt :-) svettades som en gris o kunde nästan vrida ur kläderna när jag kom hem o ben o rygg hade rejäl träningsvärk :-) HÄRLIGT
Så idag borde jag verkligen träna också,får nog bli cykeln vid tvn o pilatesboll övningar sedan :-))

Ha nu en underbar jul med er :-))

Ovido - Quiz & Flashcards