tollarbus

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Monica Englund - 8 december 2015 06:58

O jag försöker träna mig själv så bra som möjligt o är faktiskt rätt nöjd men nu äre dags att öka på takten lite :-))
Promenera räcker inte riktigt utan småjogga bitvis för höjd puls är ett måste. Om jag går en vanlig hundpromenad så tar jag vissa dagar motionscykeln o kör järnet i 30 minuter o svetten sprutar :-)

Om en vecka äre FRIVECKA igen o månd o tisd blir städning o bakning o fira våran minsting som blir 17 på tisdag. Onsdag kommer bästa vännerna med vovvar o då blir det promenad o paketapportering för vovvar fika o julklappsspel för mattar :-) mysigt. Ska bli kul att träffa dem alla igen!!
Sen fortsätter veckan med städning o röjning av 'trumrummet' så vi kan rulla ut träningsmattan o köra vinterkul träning. Positioner fotgående o nosevork (på mitt eget sätt) så fortsätter projekt städa som vi håller på med nu. Plocka leksaker o lägga i skålen som står någon meter från mig nu,på höger sida kan båda lämna men vänster är värre o det ska det bli ändring på. Dessutom de här stormiga dagarna fick de leta efter grejerna i hela huset nästan o fick på det viset bra aktivering utan att gå ut så mycket.

Idag blir det jullunch efter jobbet så hem o fixa o dona o låta vovvar göra nåt kul sen promenad med grannen :-))
O i morgon kör vi promenad med Pernilla o Kirra,roliga dagar att se fram mot :-))

Ovido - Quiz & Flashcards