tollarbus

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Monica Englund - 26 november 2015 22:15

Blir så trött.....ledig helg o tänkte spåra o träna själv o så blir det jobba istället... Lördag 12 timmar o sönd 10 timmar sen på måndag börjar ju kortvecka igen,5 dagars jobb så 7 dar i rad 2 lediga o så långvecka med 7 dar i rad igen o undrar hur mycket FRIVECKA det blir då då :-(.

Känner mig rätt så sliten o har många måsten men någon måste ju jobba när folk är sjuka o några bortresta men å andra sidan är det ju tur man har ett jobb också..

Morgondagen ska iallafall spenderas med att träna mina älskade vovvar,för det är vi värda...

Idag åkte vi till mårn o gick varvet runt för att sedan gå in i skogen där spridde jag ur 14 små grejer (skinnbitar smådymmysar leksaksbil o ikearåttor mm. Hundarna fick hämta var sin gång till alla är slut,vilket tog en liten stund. De första 10 gick fort fort men sen blev det ju lite knepigare o gjorde mina prinsessor trötta så jag fick baka lite mer saffransbullar o koka kalops i lugn o ro. Men nu äre natta igen :-))

Ovido - Quiz & Flashcards