tollarbus

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Monica Englund - 25 november 2015 23:24

Ja det mesta handlar om det nu på mig allra mest men vovvarna får hänga med förståss :-))
Igår fick jag många kilometer i benen,först 4,5 med båda vovvarna och mannen så hem o äta o greja lite o iväg till Pernilla för ytterligare sisådär en 7 km i högt tempo (Busan var med)med Kirra i drag för mig så bitvis småsprang jag o bitvis fick benen jobba på bra för att hålla emot,skitroligt och lärorikt o Pernilla får traska utan draghjälp o får ut mera av promenaden också. En medelpuls på 135 för mig i lite mer än en timma känns rätt bra :-)
Trodde min kropp skulle tala om gör mig idag att jag är gammal o trasig men den har bara varit lite stel så i morgon är det motionsdag igen!
Idag var det bajsväder så korta rastnimgsrundor o lite hjärngympa mellan storhandling o städning och mina vovvar gillart,de verkligen sprallig upp även om det bara blir tråkiga positionsövningar,så mera hjärngympa till vovvarna :-)

Ovido - Quiz & Flashcards