tollarbus

Alla inlägg den 10 november 2015

Av Monica Englund - 10 november 2015 14:25

Igår kl 9.20 blev jag hämtad av min kära kamrat.. Skulle packa tränings skor o ha träningskläder på o få vidare information då!! Spännande :-)
Turen gick till Marie söderström för ett konditionstest och en PT timme.. Wow vad det var spännande...
Har ju ett mål att kunna springa 5 km till hundlöpet o så vill jag köra barmarksdrag på cykel nästa år med Busan.
Resultatet blev att jag har bättre kondis än väntat och löpning borde inte ligga så långt bort :-) KUL..
För mig är det kilona som hämmar,men fick lite tips o vägledning i träningstänk och på med pulsklocka o träna på. Powerwalk o cykel o lite pilatesbollsövningar och om ca 3 v ska jag smyga igång med jogging igen..

Nu fick jag den sparken i arslet jag behöver och ska återkomma till henne med pulsmätningsresultat på både arbetspuls och vilopuls. Projektet startade idag på vovvepromenaden :-))

Tack bästaste Pernilla för en rolig present och ett 5 timmarskort hos Marie ska nu köpas o jobbas på att komma igång :-)) KUL ?

Ovido - Quiz & Flashcards