tollarbus

Alla inlägg den 3 september 2015

Av Monica Englund - 3 september 2015 22:01

Kan även jag vara ibland :-))
Känt mig riktigt nere o nästan golvet idag,inte ens ett lydnadspass på bk med Busan som gick riktigt bra gjorde mig gladare...
Var en stund på morgonen för träna måste vi även om det kanske inte blir tävling den 13e,tror hundskrället tänker löpa:-( så typiskt,två tävlingar jag ville anmäla till vågade jag inte pga att jag inte hade grönt på medlemskapet i min nya huvudklubb o trassel vill vi inte ha.. Så har ganska få tävlingar vi kan åka på tyvärr så årets lydnadsmål ser ut att gå åt pipsvängen.. Väntat igentligen eftersom vi tränat för dåligt men det är svårt att träna själv med högsta kvalité och mina nerver sumpade 1a priset 5 gånger i våras... Nåja,då har vi ju lite att göra trots allt :-)

Men trotsig vare ju.... Jo mådde as men bestämde mig att en powerwalk var just vad jag behövde o knatade iväg,blev 3,5 km med en Tolla som slagit i backen o blev hämtad av sonen,jag o Busan ökade takten de sistadrygt 4 kilometrarna som var kvar av varvet snittade 4,5 km/Tim med Tolla och resten snittade vi 5,9 och då får man upp flåset,så sjuk var jag iallafall INTE :-) utan bara en surbulle antagligen :-))

Ovido - Quiz & Flashcards