tollarbus

Alla inlägg den 15 augusti 2015

Av Monica Englund - 15 augusti 2015 22:41

Eller kanske gör om gör rätt eller häng i o få inte ryggskott!!!!
Var ju igång med löpträning i våras men några veckor innan hundlöpet åkte jag på ryggskott o ryggen krånglat länge :-( har liksom inte kommit igång igen o när detta med Tolla kom fick jag en riktig djupdykning ner i självömkansträsket men nu är jag på väg upp :-) bara att kavla upp ärmarna o köra :-)

Så i morse blev det powerwalk med min lilla Buslus 2 km sen intervaller med spring 2 km och 1 km powerwalk hem och hämta Tolla också och blev snufsapromenad i 1,5 km. Känner mig rätt nöjd men måndag äre dags igen...

Däremot fick jag i eftermiddag se orsaken till att Tolla blöder på örat ibland :-( hon lyckas på nåt sätt få in baktassen och klia örat,vad i hela friden ska jag göra åt det??? Kommer ju aldrig läka om hon petar hål på det hela tiden. Känner mig rätt maktlös just nu :-(( nån som har några bra idéer??

Tejpa på en dunkudde på baktassen kanske? Eller en boxhandske?? Ååå vill bara det kan läka.... Jäkla skit!!!

Så är det så tråkigt att hon inte kan följa med till utställningen i morgon,känner mig så fuskig mot henne,finns ju inte mycket som kan göras med tratt tyvärr :-( nåja,ska försöka lite vittringsträningsbräda i morgon kväll får vi se hur det går!!
Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards