tollarbus

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Monica Englund - 11 mars 2015 13:07

Så jäkla superkul denna gång också :-)
Denna gång var det fokus på fjärren o jag har ju konstaterat att vi byter låsta framben till låsta bakben, kräver en hel del grundträning igen.
Apportering där har vi ju tuggproblematik som är till för att lösas o där har vi fått bra tips.
Sitta i fotposition o vara kvar med mattefocus kan vi boka av:-)
Tandvisning vill vi träna med andra men funkade bra

Så tränade vi plats o hoppet ute,trots att vi inte tränar plats värst mycket så gick det jättebra, B är lika taggad som jag :-))
I hoppet är det ju stadga som vi måste träna mest för hoppa kan hon ju och förstår ordet hopp.

Sjukt peppad av härligt positiva instruktörer och deltagare åkte jag hem med ett leende på läpparna igen :-)

I morse sprang jag ner till glan igen,hundarna tycker det är kul o jag känner mig starkare o har längre joggsträcka än gåsträcka nu,ser på gpsn att mitt tempo ökat, om bara pulsklockan o Busans sele kunde dyka upp också.

Skönt att få känna sig positiv och duktig :-))

Ovido - Quiz & Flashcards