tollarbus

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av Monica Englund - 6 februari 2015 13:15

Mitt mål i år är ju bla att starta Busan i vanlig lydnad och just nu tränar vi grunder till det. Busan kan ju många saker men vi saknar precisionen som vi behöver och har fått lite hjälp på vägen med det!
Fokus ligger ju på ff men även apportering,är ganska stor skillnad på jaktapportering och lydnadsapportering så mycket pill har vi där och även till fjärren. Stabilitet i positionerna o rätt rörelse är prio:-)

Ska på tävlingspsykologi föreläsning och så funderar vi på att anmäla till hundlöpet i linköping men matte måste jobba på konditionen för jag vill inte rulla runt i skogen utan kunna springa det mesta av varvet.

Min hjärna får jobba o filura på hur vi ska fixa alla grejer med busan hinna träna Tolla och framförallt hinna träna mig till i maj :-) men mycket bra att ha några mål o milstolpar annars slöar jag ju ihop...

Ovido - Quiz & Flashcards