tollarbus

Alla inlägg den 11 december 2014

Av Monica Englund - 11 december 2014 12:16

skitväder o inte så roligt alls ute då satsar vi på småpill?.
Busan får mycket klossträning för att få in henne lite tajtare i fotgåendet och befästa det. Vill att hon ska trivas i den positionen och frivilligt ge mig den.
Så ska vi pilla med apporteringen,hon kommer ju och lämnar allt möjligt o omöjligt när hon vill men när vi tränar är det tugg som dominerar. Vet inte orsak men ska försöka hitta ett sätt att fixa till det i vinter.
Vidare så måste vi jobba på passiviteten och att behålla positioner även utan bekräftelse.
Tolla tänker jag mig att vi utvecklar 'städa' till högre nivåer? hon gillar ju att bära så det blir rolig sysselsättning. Så pillar vi med positionen på höger sida och lite rally moment tror jag men med henne prioriterar jag må bra högst o ha roligt som två OM vi tävlar nästa år hon o jag det vet jag inte idag utan vi får se hur hon mår.

Tolla har ju rehab sim varje vecka minst en gång o Busan behöver träna sin bakdel. Har fixat ett par gamla däck jag tänkte låte henne gå över för att få henne att lyfta dem och eventuellt ska vi prova lite drag ?

En trevlig prom med både människa o hund kamrat häromdagen och kameran var med,inget bra ljus dock men fick en flying Kirra på bild ?

Så lägger jag ut två bilder jag tog på den eminenta fotokursen jag gått ??

Skapa flashcards