tollarbus

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Monica Englund - 13 september 2013 22:17

Denna helg är ju rally SM o vad jag velat åka för att heja på kompisen som hade 2 kavlade hundar men eftersom man endast får tävla en skulle ställa upp med sin malle Micha. En otroligt precisionsäker vovva med STOR potential i mitt tycke. Tyvärr insåg jag redan i maj att jag inte kunde följa med eftersom maken o jag blev bjudna på bröllop(datumen jobbar alltid mot mig,morr).
Efter månader av träning och en formtopp på hunden går hon o skadar sig förra helgen:(( så illa att det inte blir någon start!! Den andra av hennes kavlade hundar är inte med på reservlistan eftersom hon inte fick starta båda,surt surt!!!
Jäkla skit får man faktiskt säga då sån jävla otur endel kan ha:( men jag hoppas hon spottar i nävarna o kommer igen nästa år o då ska jag också vara med på 'läktaren' o heja!!

Skapa flashcards