tollarbus

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Monica Englund - 23 november 2012 18:29

Ja vi tränar högerhandling,'backa fot' o mycket bakdelskontroll till rallyn med blandade resultat. Tolla har bra koll på vad sidan betyder som är högerfot kommandot. Busan ligger lite efter där men har väldigt bra backande istället. Tolla backar bra o ganska rakt men är lite stressad i sin rörelse så där är det fokus på lugnt utförande. Vi har varit i skogen o kört uppletande men där har tjejerna tappat uthållighet,så har Busan svårt att gå ut ibland,far ut fem meter o ställer sig o tittar på mig o väntar på kommando. Så lite att träna tillbaka har vi:-( Tyvärr har vi ju ingen plats i någon av bruks sök grupperna längre så där blir det väldigt lite träning tyvärr,saknar söket.... Men men däremot har jag fått blodtrycksmedicin men vet inte om den hjälper men jag har lyckats tappa ett par kilo o det är ju underbart ska försöka bli av med ett tiotal till innan sommaren,inte för att jag slipper bada i vassen utan för att må lite bättre.

Men klia mig på magen då säger Busan

Solig promenad idag innan jag fick bege mig till arbetet där stor del av helgen tillbringas:-(

Skapa flashcards