tollarbus

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Monica Englund - 10 november 2011 07:17

Ja inte hundarnas utan människornas förra veckan hade vi ju två såna i familjen Tobias 18 o jag 40  men herregud vad gammalt det låter....

Eftersom det var höstlov passade ju sonen på att fira med att gå ut på krogen flera gånger,roligt hade han tydligen men lite väl blött blev det iaf en gång  men det lärde han sig lite av iaf.

Min egen födelsedag fick jag ju ett firande på jobbet med spa och blomcheckar  och tårta till fikat,på kvällen kom en kompis och gick en promenad och åt middag med oss,mycket trevligt.

Lördagen hade vi kalas 58 års förståss o det blev ett halvt maraton  mycket kökspyssel och väldigt lite att umgås för min egen del,men sonen verkade helt nöjd. Men jag fick ett alldeles eget firande i måndags kväll  då mina vänner bjöd mig på resturang mycket god mat i trevligt sällskap men inte nog med det de gav mig pengar till ett par vinterskor   för de vill inte jag ska frysa som jag gjorde förra vintern. Mina söta vänner det värmde verkligen  


Nu ska vi snart ut på en härlig långpromenad vovvarna o jag  

Skapa flashcards