tollarbus

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Monica Englund - 8 juni 2011 18:04

Ja jag är ett riktigt klantarsel ibland  vilker man får lida för...


I fredags på jobbet skulle jag hjälpa en semesteravlösare med en grej som resulterade i att jag satt fast i en utlastningsport  Jag hängde mig ut fastklamrad i portskenan för att vinka in en lastbilschaufför och hade inte en tanke på att porten går ju ner,men det finns klämskydd MEN inte längst ut i änden   så porten tryckte ner mig och jag spjärnade emot uppåt tills jag insåg att nää den bara tuggar nedåt  sparkade med ena benet och lyckades komma åt fotocellen o porten gick upp,men attans vad ont  men inte har man tid att hänga läpp för det o jag skulle ju iväg o tävla så adrenalinet sprutade och det var först när jag kom hem på kvällen jag kände av det hela ordentligt. Sedan har det blivit värre o värre..

Idag är det nästan så jag svimmat av smärta mellan varven i trucken så ringde vårdcentralen o de vill inte se mig före fredag o har det blivit bättre då ska jag stanna hemma för då har jag inget där o göra...

Så länge ska jag käka ipren  


Det tristaste av allt för mig (o hundarna) är att det har blivit begränsat med träning o promenad,det gör så jävla ont....


Gud vad skönt att få gnälla av sig lite iallafall   o nu ska jag visa något sött istället...   Det här är lilla Mira som flyttat hem till Susanne o Bamse och träningsgänget är nu utökat från 12 hundar till 13   

Skapa flashcards